خداياكمكم كن


هرچی که تو دلمه

سلام خداي من خيلي خيلي كلافم خيلي دلگير خيلي دلتنگ خيلي داغون چرااينقدراتفاق بدبرام ميفته

خدايانميخوام ناشكريت كنم نه نه اصلافقط خدايا خيلي خستم كه دلم ميخوادسرمو روي شونه هات بذارم گريه كنم

تااروم بشم تاارومم كني  كاش ميشد همين الان ميتونستم برم حرم تااروم بشم اخي كه از5شنبه تاديروز

چقدرخوب بودم دلم گرفته



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت12:03---19 مهر 1391
آپ کردم لحظه لحظه رو! چرت و پرت نوشتم دوست داشتی بخون

حدیث
ساعت11:43---19 مهر 1391
الهی من بگررررررررررررردمممممم که دوست جونم ناراحته امیدوارم زود زود زود حالت خوب بشه!
من بسی شرمنده ام که واسه پست قبلیت نیومدم. به وب کوشولو! زیاد سر نمیزنم.
واسه عکسا باید آپلودشون کنی و بعد لینکشو بذاری یا اونو باز کنی و عکسو کپی کنی.اگر نتونستی، یه شب که اومدی واسه چت حتما" بهت بیشتر توضیح میدم.سایتای مختلفی واسه آپلود کردن هست.
وقتی آپ میکنی توی اون وبم خبر بده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, 19:11 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂